• پنج شنبه ١٢ بهمن ١٤٠٢-١٣:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٩٤
آقامیری تأکید کرد

ضرورت توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و مترو

عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با شهروندان در مسجد النبی (ص) شهرک آزادی_فرهنگیان منطقه ۲۱ گفت: ضرورت توسعه ناوگان اتوبوسرانی و نوسازی آنها و مترو در کلانشهر تهران با حمایت مدیریت ارشد شهری پایتخت همچنان درحال پیگیری است.

به گزاررش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تنها شهرداری تهران متولی حمل‌ونقل عمومی پایتخت نیست؛ دولت به عنوان نهاد اصلی این مهم مطرح است و سهم خود را در اجرای بهتر نوسازی و توسعه حمل‌ونقل شهری می‌بایست، ایفاء کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران توضیح داد: در منطقه ۲۱ نیاز مبرم به توسعه خطوط مترو و همچنین افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط محله‌ای دیده می‌شود؛ امید است بتوان این امر مهم حوزه حمل‌ونقل را به سرمنزل مقصد رساند.
محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ نیز طی این دیدار صمیمانه مردمی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های در دست انجام، گفت: منطقه ۲۱ به عنوان دروازه غربی پایتخت و همجواری با شهرهای جنوب غربی و غربی استان تهران، در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی و ترافیکی پروژه‌های شاخص و فرامنطقه‌ای را در حال ساخت دارد که درصورت تکمیل، منافع عمومی شهروندان تهرانی و مسافرین عبوری را پوشش خواهد داد.
طی این دیدار مردمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۲۱ شنونده درخواست‌های شهروندی مراجعین در حوزه امور مرتبط با شهر و شهرنشینی بودند و دستورات لازم را در چارچوب قوانین موجود صادر کردند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: